magiskt bröllop del 1

I lördags var det en helt magiskt dag, en dag jag länge kommer minnas och ta inspiration ifrån. Min mamma och hennes man Ronnie gifte sig, efter 10 års förhållande och 8 år förlovade blev det äntligen av. Som jag längtar och fått höra allt tjat om hur många dagar det är kvar, att saker måste inhandlas och planeras så är det äntligen färdigt. Och gud vad bra det blev, tror aldrig det hade blivit så bra utan mammas och Ronnies nära och kära, all hjälp de har fått och alla som ställt upp med det ena och det andra. Stort creds till alla inblandade i bröllopet, otroligt stolta över er alla. 
 
Jag ska faktiskt inte ta så otroligt mycket creds, jag var bara mest där, med när de inhandlades saker, kom med idéer och hjälpte till med det som behövdes. Finns alltid där för min fina mami, älskar både henne och hennes man. Mysigaste bröllopet ever, bilderna kommer nu förvandlas till ett stort lager med minnen. Fina minnen dessutom. 
 
 
1
Annie Johansson

Så fina bilder!