min paraply lista :D

 Jag gillar listor. Även de listor med saker som irriterar mig och pissa mig. Mina damer, herrar bloggläsare. Låt mig presentera dig för mina paraplyer. Det är mycket möjligt att de kommer att visas flera gånger för att komma, och de symboliserar saker jag tycker är skit irriterande. 

 

 Människor som ber mig att länka till helt irrelevanta saker på bloggen - särskilt människor som känner mig. Jag har svårt att säga nej när jag verkligen inte har någon anledning, så det gör mig egentligen bara obehagligt.

 De fattiga blogg förfrågningar. Nej, jag skriver inte om irrelevanta och dåliga webbutik för ett presentkort på 100. Jag skulle hellre äta skit än att rekommendera mina läsare vad du säljer.

 Bekanta som försöker prata med mig på facebook. Skicka mig ett SMS - eller skulle du hellre ta ditt samtal inom 2000 anhängare? Ja, kanske du kommer.

 Det är svårt att förklara. Men du vet de där killarna som misslyckas i något, och så högt och intensivt att övertyga dig om att "det var precis vad jag ville" . Woah, de är värst. Om jag misslyckas på något, jag tror det känns bättre att slå ut armarna och säga "Shit happens" - eller möjligen knyta det till döds.