helgen + idag.

Japp, i fredags var det en av de grymmaste dagarna i mitt liv.. såg Maskinen, Las Palmas & Mange Smith (stavning på efternamnet) live var bara två tre meter ifrån dem. Galet grymt, har även galet ont i halsen fortfarande så jag hostar jätte mycket. I helgen var det ju Tosia och det var skit kul, åkte karuseller & träffade massa trevans trevligt folk. Idag är det måndag & det är såklart dåligt väder. hur kul som hellst? nej tack. Btw, min älskade kusin från skåne land har varit här hela helgen, hon åker hem idag så det blir att vi kör ner henne sedan när vi har lämnat henne kör mamma mig till min man. japp, min man. jag gifte mig i onsdag, hehee.. 6/7-11 (L) puss på min man :D hahaha! ne nu ska jag klä på mig och fixa mig och äta lite, pusss!
1
Sofia - Mode, foto & personligt

Gillar du tävlingar? Då borde du kika in på min blogg för under kategorin tävlingar har jag en massa roliga saker på gång! Var gärna med i något :D

Kram